16 Ekim 2009 Cuma

Şal

 

Hasret çekmeyi unutmuşum.
Büyük kızım 5 yaşına kadar babaannemizle Ordu’da kalmıştı. Cumartesi bile çalışıyordum ve o günün koşulları ile Ankara da bakmamız mümkün olmadı. Kışın Ordu’ya gidip, yazın yanımıza geliyordu. Çok zor günlerdi. Kızımda da, bende de çok üzücücü anıları var.
Artık yaralarımız kapanmıştı ki, küçük kızımın ayrılığı araya girdi.
Evin küçüğü, şirinesi, neşesi birden bire okumak için evden ayrılınca yeniden hasret başladı. Elbette onun geleceği için, güzel bir amaç için ama zor.
Galiba bugünde biraz hüzünlendim. Allah’tan cep telefonları var da istediğimiz anda arayıp, sesini duyuyoruz.

Kızım şal kullanmayı çok seviyor. Galiba bu sene hep kızıma çalışacağım.
Kızıma tığla yaptığım şalı sizlere sunuyorum. Büyük fotoğrafta çok iyi çıkmamış ama küçük fotoğrafta ayrıntılı olarak görünüyor.
Hepinize güzel ve neşeli bir hafta sonu diliyorum.

14 yorum:

  1. hasret çok zor çoookkkk
    şal bi harika en güzel günleyle eskitmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. Ahhh..Ablacım ayrılık hem güzel hemde hüzünlü..Ne mutlu sen yolu yarıladın onlar kendi yollarına düştü geleceğin peşinde..Darısı bizim çocuklarımıza ablacım..
    Kızına şallar feda oldun tek sağ olsunda..Güle güle kullansın yakışır yeğenime..
    Ablacım seni iki üç gün önce akşam telsimden aradım sesini duymak için kapalıydı telin..Bir ara ararım yine öpüyorum seni ennnn kocamanından..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş şal. Bende kendime bir şal örmek istiyorum ama model araştırıyodum. Senin şal modelin güzelmiş. İyi günlerde kullansın kızın.

    YanıtlaSil
  4. yaseminlerim;16 Ekim 2009 11:21

    Allah kavustursun canim hayirli olsun okuyup allahin izniyle bitirsin hep yaninizda olsun diliyorum fakat alismamiz gerek buyuyup evlendirince yine gidecekler mutlu olsunlada hep gonullerimiz bir olsun arkadasim uzulme geri donecegi gunu say sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. canım asblam kıymam ben sana ve seni çok iyi anlıyorum belki dasha önce söylemişimdir ama benim kızımda 1,5 yaşında iken 4 aylıgına babaanneye zonguldaga yollamıştık dediğin gibi o anları asla unutamıyorum çok zor günlerdi allahıma şükürler olsun bitti geçti
    ablacım kızının gelecegi için dayanmalısın sen ona üzüldüğünü çok belli ettikçe aklı sende kalır ders calışamaz

    üzülme olur mu allahım zihnini açık tutar imş.

    ablacım şal da harika kızın güle güle kullanır inş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Güle güle giysin.Ben de çok eskiden bu örnekten eşime gravat örmüştüm.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Canım benim kıyamam size. Allah böyle ayrılıklar versin deyip kendimizi avutacağız:)))))
    Şal çok güzel olmuş. Hemde çok moda bu sene
    Kızınız güzel günlerde kullansın
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. gewrçekten hasret çok zor canım...
    Şal modeli nefis hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  9. ÜZÜCÜ BELKİ AMA BİR OKADARDA SEVİNDİRİCİ BİR HABER OKUMAK İÇİN GİDİYOR BUNDAN DAHA GÜZEL BİR MUTLULUK OLURMU AMA BÜYÜK KIZINI OKUYUNCA HÜZÜNLENMEDİM DESEM YALAN OLUR NE ZOR GECMİŞTİR O GÜNLER HEM ONUN İÇİN HEMDE SENİN İÇİN ...


    HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN CANIM..
    SEVGİYLE KAL...

    YanıtlaSil
  10. yazını okurken gözlerim doldu.bende bu aralar çok hüzünlüyüm.bende oglumu özledim:(ilk defa ayrı kaldık biz.neyse katlanacagız çocuklarımızın gelecegi için..görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  11. gurbet zor ama ayakları üzerinde durabilen bir evlat yetiştirmek çok güzel iyi günlerde kullansın şalına çok hoş

    YanıtlaSil
  12. allah kolaylık versin.ben de şal kullanmayı çok severim.ders çalışırken de çok gerekli oluyor.insan masa başında hareketsiz durunca annelerin ördüğü bir şal , anne eli değmiş olduğundan hem ısıtıyor hem huzur veriyor.sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. aklıma benim üniversite zamanlarım geldi..yurtta kalışım..o zamanlar cep telefonu yok..yokluk var..annemin bana yaptığı kekleri börekleri hatırladım birden :) çok zor zamanlardı ama bir o kadar güzel..en güzel yanı da; büyüdüğümü yurtta anladım..bunlar güzel özlemler..en kısa zamanda kavuşman dileğimle öpüyorum..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. aaaa benceeeeee uzulme be ablam o gelecegı ıcın gıdıyooo ınsallah tez zamanda bıtırır hayata atılır ...Allaha emanettt ...ellerıne saglık keyıfle kullansın ınsallah ....

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim