24 Ekim 2009 Cumartesi

Rokoko


Sevgili arkadaşım , pembetatlar 'ın evsahipliğini yaptığı , “Bisküvili Pastalar” etkinliğine ,rokoko ile katılmak istedim.

Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
  • 1 paket eti kakaolu bisküvi
  • 3 adet yumurta
  • 2 poşet krem şanti
  • 1 su bardağı süt
  • 2 çorba kaşığı kakao
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • Bir tutam sevgi
Sosu
  • 1,5 su bardağı su
  • 4 çorba kaşığı şeker
  • 1 çorba kaşığı un
  • 2 çorba kaşığı kakao
Yapılışı
  • Yumurtalar şekerle krema kıvamına gelene kadar çırpılır.
  • Başka bir kapta kremşantiler sütle çırpılır.
  • Yumurtaların içine eklenir. Yeniden çırpılır.
  • Karışımın yarısı kalıba boşaltılır.
  • Üzerine bisküviler dizilir.
  • Kalan karışımın içine kakao eklenir ve yeniden çırpılır.
  • Bisküvilerin üzerine dökülür.
  • Buzlukta bir gece bekletilir.
  • Ertesi gün, sosu yapmak için, su, şeker, un ve kakao sürekli karıştırılarak pişirilir.
  • Göz göz olunca altı kapatılır.
  • Buzluktan çıkardığımız bisküvili karışımımızın üzerine sos dökülür.
  • Afiyet olsun.

30 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık....
    Harika gözüküyor...
    Katılım için tşkrlr canım yine beklerim...

    YanıtlaSil
  2. hiiiiiiii cok sahane borekler tatlılar kekeler ellerıne sasglık ablam

    YanıtlaSil
  3. hmm nefis biseye benziyor ellerine saglik canimm...

    YanıtlaSil
  4. enfessss görünüyorlar ellerine sağlık tamda çay içiyordum yanına aldım rokokondan gidiyorum canım çok nefisler

    YanıtlaSil
  5. Canim ellerine saglik cok leziz görünüyor afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ne albenili,
    ne yenilesi olmuş .. :)))))
    afiyetler olsun..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık görüntüsü gerçekten çok güzel olmuş. Bıraktığın yorum için de ayrıca çok teşekkür ederim canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. oyaninmutfagi25 Ekim 2009 00:16

    iyi geceler nefis bir pasta gorunuyor ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  10. ablacım ellerine sağlık.görüntü süper.sevgin daha lezzetli yapmıştır onu.iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  11. müthiş bir görüntü eminim tadıda öyledir eline sağlık

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık ne güzel görünüyor. Bayılırım böyle sütlü tatlılara.

    YanıtlaSil
  13. Nasil guzel gorunuyor
    Eline saglik canim

    YanıtlaSil
  14. HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  15. gunaydın arkadaım samamim yorumun içinçokteşekkür ediyorum isağol bu arada rokoko iştah acıcı gorunuyor eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Ablacım günaydın...Ben sana dönesiye börekte kalmamış ki..
    Hepside yenmiş ben rokoko alayım artık..Eline sağlık ablacım...Bende çok severim yazın dondurma niyetine bile nefis oluyor..
    Sosu zaten cezbetmiş afiyetler şeker olsun bal ablam..

    YanıtlaSil
  17. http.//belguzaranne.blogspot.com26 Ekim 2009 09:08

    gunaydın ekllerıne sağlık pasta nefıs görünüyor

    YanıtlaSil
  18. Elinize sağlık canım
    iyi haftalar dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. offf bu ne güzellik ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Ellerine sağlık. Ne güzel bir tarif. İyi haftalar dilerim...

    YanıtlaSil
  21. ellerine sağlık ablacım enfes görünüyor.... afiyet şeke rolsun

    YanıtlaSil
  22. kizlarinizin sirinligi blogu bulbul gibi yapmis... Rokoko harika duruyor elinize saglik... slmlar medinem

    YanıtlaSil
  23. Off nefis olmus! Ellerinize saglik!! Hollandadan sevgiler.

    Takiptesiniz haberiniz olsun :)

    YanıtlaSil
  24. Ellerine sağlık canım .nefis görünüyor.Bayılırım bisküvili tatlılara..hafif ve lezetli oluyor.
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  25. Birgülcüm şahane görünüyor rokoko. Hiç tatmadım ama malzemelere bakarsan lezzetli olduğu kesin. Görüntüsü de çok güzel .Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Elerine saglik cok guzel gorunuyor. Goruntusu bir harika. Tarifini okudum ve birsey dikaktimi cekti. Bunu hic pisirmeden yapiyorsun ve icinde de yumurta var. Bende deniyecegim ama yumurta kokar diye korkuyorum. Lufen samimi soruyorum. Koku aliyor musun? Bosuna yapmak istemiyorum. Ellerine saglik tekrardan.

    YanıtlaSil
  27. Sevgili köşeminderi,
    şimdiye kadar aile fertlerinden rokoko yerken yumurta kokuyor diye bir şikayet almadım.Her zaman afiyetle yerler. Ama siz bu konuda çok hasssasanız onu bilemiyorum. Benim tarifim yüzünden mutsuz olursanız çok üzülürüm.
    SEvgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  28. Canim iyi pazarlar, çok hos bir tatli tarifi duymustum ama hiç denememistim pek lezzetli gorunuyor eline saglik sicacik sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. You got great points there, that's why I always love checking out your blog.

    My blog:
    rachat pret credit ou simulation rachat de credit

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim