18 Ekim 2009 Pazar

BORNOVA BORNOVA



Bugün mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.
En küçük kardeşim Yeşim'den sizlere bahsetmiştim. Yaşı küçük ama yaptıklarıyla hep gurur duyduğumu anlatmıştım. Bugün bize bir mutluluk daha yaşattı. İlk film yönetmen asistanlığında altın portakalın gururunu yaşadı ve bizlere yaşattı.(En sağdaki siyah elbiseli olan )
Kendisine buradan yürüdüğü bu yolda daha çok başarılara imza atacağına inandığımı söylemek istiyorum. Hayırlı olsun ve dilerim ki, kendi yöneteceği filmlerde de bu başarıları yaşasın.

"46. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali’nde yoksulluk, işsizlik ve şiddet filmleri gibi sosyal konuları işleyen genç yönetmenler çoğu ödülün de sahibi oldu.

Festival’de Ulusal Uzun Metraj dalında En İyi Film Ödülünü yönetmenliğini İnan Temelkuran’ın yönetmenliğini yaptığı Bornova Bornova ile Reha Erdem’in yönetmenliğini yaptığı Kosmos filmleri kazandı.

46. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali Ulusal Uzun Metrajlı Film Yarışması'na, genç yönetmen İnan Temelkuran'ın yönettiği "Bornova Bornova" filmi 5 ödül kazanarak damga vurdu.(basından)"
Bornova Bornova'ya emeği geçen ve bu başarıya imza atan herkese hayırlı olsun ve dilerim başarıları artarak devam etsin.

18 yorum:

  1. Gurur duyuyoruz... Başarıların daim olsun canım... Ailecek bu mutlulukları yaşamaya devam edelim... Tebrikler tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. canım en içten duygularımla katılıyorum tüm güzel düşüncelerine herkese bizim gibi kardeşler versin ve yeşimimle hepimiz aynı şekilde gurur duyuyoruz seninle bu güzel blogla açtığın geniş ufuklar arkadaşlıklar ve dostluklar için bitanemle herşeyin en en güzellerini en zeki yollardan becerebildiği için öğretmen hanımlada öyle güzel bir yavru bizlere kazandırdığı için kısaca böyle bir aileye nasip ettiği için sevgili güzel allahıma sonsuzzzzzzzz şükran duyuyorum iyiki varsınız ve iyiki bende içinizdeyim kocamaaaaaaaaaan öpüyorum hepinizi en önemlisi hepimizi biraraya getirebilen annem ve babamı...

    YanıtlaSil
  3. ne yazacagimi bilemedim , o kadar cok sevindim ki :)) sizi cook seviyorum, siz olmasaniz hic bir seyin onemi kalmazdi....

    YanıtlaSil
  4. ayyy yerım bn hepınızıı canlarım yaa ııkı warsınızz hepınız ıı kı aılemsınzzz canımm yesomuuda cok cok tebrık edıorum butun kastamonuya duyurdumm walla fılm gllsın buraya herkes fılme gdıoo meshur olma yolunda bızde ılerlıyooruz yawastan:)) tekrar tebrık edıorum yesomuu kocamnn opuorum we hepınızı cok sewıorumm
    besyocu kızınız göksu :):)

    YanıtlaSil
  5. umarım bu mutluluklar hep daimi olur.bizlerde paylaşırız

    YanıtlaSil
  6. tebrikler başarılarının devamını diliyorum kardeşinizin ve kardeşinz gibilerib yolu aydınlık olsun herzaman
    tebrikler

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ediyorum ve basarilarinin devamini diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. yürekten tebrik ediyor,
    daha göğsümüzün kabaracağı nice imzalar bekliyoruz..
    iiyi haftalar sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ablacımm yürekten tebrikler ederim Yeşim'i..
    Nihayetinde nice ödüller dilerim..Gelecek başarı dolu imzaları olsun...
    İyiki senin kadeşin olmuş bizlerde gurur duyduk...
    Öptüm ablacım..

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel gurur verici bir olay. Kardeşinizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  11. Kardeşinizi tebrik ediyorum. Sizler içinde ne kadar büyük bir gurur. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Canım tbrk ediyorum inan çok gurulandım...

    YanıtlaSil
  13. Çok tebrik ederim, başarıları daim olsun:)

    YanıtlaSil
  14. Bir başka blogtan öğrenmiştin birinciliğini. O ekipte kardeşinizin olması daha da güzel. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  15. canım ablacım ne çok sevindim yeşim adına allahım bol ödüllü günler bol ödüllü filimler yönetmesini sağlar inş.
    başarıların devamını dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. :) büyük bir sevinç ve mutlulukla yazdığın o kadar belli ki,inan benim yüzümde bile bir gülümseme oldu..tebrik ediyorum maşallah..başarıları katlayarak sizleri ve kardeşini mutlu etsin..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  17. Kardeşinizi ve sizi tebrik ediyorum.
    Başarılarının katlanarak devam etmesini , sizede nice gururlar yaşatmasını dilerim.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. canım çokk tebrik ederim..başarılarının daim olmasını dilerim.sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim