1 Temmuz 2009 Çarşamba

Mim





SARİGUL81 arkadaşımın mimine ancak yanıt verebildim.
Arkadaşıma teşekkür ederek, sorularını yanıtlandırıyorum.





HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
-Babam,eşim ve kardeşim Murat




3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
-Kitap okumak



YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
-Ordu,İstanbul,Mersin





EN ÖNEMLİ FOBİNİZ? 
-Karanlık





GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
-Siyah,Beyaz,Mavi,Yeşil,Pembe




Biraz geç kaldığım için kimseyi mimlemek istemiyorum. Herkes tatil hazırlıklarına başladı, ya tatile çıktı ya da çıkacak. Herkese sevgiler.

4 yorum:

  1. Canım cvpların çok güzel olmuşşş..
    Bayıldım:))

    YanıtlaSil
  2. canım ne benziyoruz birbirimize bende olsam aynı cevapları verirdim sevgiler yolluyorum

    YanıtlaSil
  3. Canım benim o güzel yüreğine sağlık çok tşkr ediyorum yorumun beni çok duygulandırdı yüreği güzel insan ....

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim cevapladığınız için.keyifle okudum.resimler çok hoşuma gitti.sarı gül resmi koymanız çok büyük bir incelikdi bence.şimdiden iyi tatiller diliyorum.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim